Fem dage efter Boston Bruins handles frem Milan Lucic til Los Angeles Kings, de underskrev ubegrænset fri agent frem Matt Beleskey. I de seneste år, Boston Bruins bliver mere og mere populære, og Reebok NHL Pelipaidat er også populære.

Timingen af ​​disse bevægelser var umuligt at ignorere, fordi Lucic var Bruins' vigtigste kilde til kropslighed og offensiv produktion på venstre for de fleste af de seneste otte sæsoner, og Beleskey var kommer fra en 22-mål sæsonen, mens du spiller en lignende rolle for Anaheim Ducks. Jeg tror, ​​du kan forberede Boston Bruins Pelipaita i avanceret.

Men Beleskey sagde tirsdag, at han ikke forventer at blive den næste Milan Lucic. "Der er pres, men jeg tror, ​​jeg lægge mere pres på mig selv i starten af ​​hvert år for at være bedre end jeg var sidste år," sagde han på TD Garden. "Du ved, de havde store tab. Jeg formoder, de er flytter de skulle gøre. Men jeg tror ikke, jeg er her for at udfylde nogens plet. Jeg er her for at være Matt Beleskey og spille mit spil. Og det er hvad jeg 'm vil gøre."